امام حسین(ع)
امام حسین(ع)
سلام به وبسایت خودتون خوش امدید

زمزم اشك

نام جانبخش تو چون بر دهنم مي‌آيد                                              عطر فردوس برين از سخنم مي‌آيد
زمزم اشک ز چشم تر من مي‌جوشد                                              نام شيرين تو چون بر دهنم مي‌آيد
اي مسيحا دم عالم ز نسيم مهرت                                                  روح ايمان و يقين بر بدنم مي‌آيد
همچو جان سخت گرانقدر و عزيز است مرا                                         ز تو هر غم که به جان و به تنم مي‌آيد
دل نشسته است به سوگ و به عزايت شب و روز                                ناله و گريه ز بيت‌الحزنم مي‌آيد
از شرار غم تو سوختم اما شادم                                                      که به سويت خبر سوختنم مي‌آيد
گر پس ازمرگ ببويند مرا در دل خاک                                                  نکهت مهر حسين از کفنم مي‌آيد
گرچه خارم چو «وفايي» ولي از لطف حسين                                    
روز محشر خبر گل شدنم مي‌آيد

 

  نام شاعر:سيد هاشم وفايي

                                                    عشق

 

رب الارباب همه اربابها                                                                   قبله گاه گوشه محرابها
با توام اي بهترين پيغامها                                                                با تو اي بالاترين نامها
با تو اي زيباترين زيباآفرين                                                               اي بهشت مطلق روي زمين
با تو اي يکتا سحاب آرزو                                                                 با تو اي پهناي ناب آرزو
با توي اي مهتاب شام خستگي                                                      زندگي عشق، عشق زندگي
با توام با تو حيات سينه‌ها                                                              روشني‌بخش دل آيينه‌ها
با توام دار و ندار فاطمه (س)                                                           اي گل و باغ و بهار فاطمه (س)
گوش کن يک لحظه بر آواي من                                                        گر نگيري دست من اي واي من
بي‌تو من آن سو تر از هيچم حسين (ع)                                          با تو من گرد خدا پيچم حسين (ع)
بي تو حتي کمتر از هر کمترم                                                        با تو لبريز از شراب کوثرم
بي تو پستم پيش چشمان همه                                                    با تو هستم در نگاه فاطمه (س)

نام شاعر:حميد فرجي

                                                       سروش غم

 

ماه غم، ماه عزا، ماه محن                                                بر تو بادا تسليت ياابن‌الحسن (عج)
در عزاي جد مظلومت حسين                                            اشکهايت گشته جاري از دو عين
شال غم افکنده‌اي مولا به                                              دوش ناله از دل مي‌کشي با صد خروش
چنين گويي تو با صد شور و                                            عين روز و شب گريم برايت يا حسين (ع)
گر نبودم تا تو را ياري کنم                                                آنقدر بهرت عزاداري کنم
اشک چشمم گر شود روزي تمام                                     خون کنم جاري ز چشمانم مدام
کي فراموشم شود اين خاطرات                                       کام عطشان تو و آب فرات
کي رود از ياد من شمشيرها                                           نيزه‌ها و سنگها و تيرها
چهره‌هاي نيلي و افروخته                                              جامه‌ها و خيمه هاي سوخته
تا که ياد آيد مرا از قتله‌گاه                                               ناله از دل برکشم با سوز وآه
زين وصيت‌ها همه جان بر لبم                                          داغدار عمه خود زينبم

نام شاعر:حامد كاظمي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 1 تير 1392برچسب:, توسط نیسی